100% mea fa'alenatura ma toe fa'aaogaina

sales10@rivta-factory.com

Apple pa'u, mea vegan fou e tatau ona e iloa

Ua e faalogo i le pa'u apu?Na ona matou faia lava i totonu oa matou ato.

I le avea ai ma se gaosiga o mea lanu meamata & gafataulimaina ato teuteu, ua tatou atiina ae manuia le tele o mea toe faʻaaogaina ma mea faʻanatura. Mo se faʻataʻitaʻiga, faʻasalalau faʻasalalau fagafao ma alava bamboo, jute ma isi.

O nisi o a matou tagata fa'atau e manana'o e fai taga pa'u ae manana'o e fa'asa'oloto ma le a'afia, o lea na matou taumafai ai e fa'ameamea filifiliga vegan.Ona aliali mai lea o le pa'u apu i la tatou vaai.

O le pa'u apu, e ta'ua fo'i o le AppleSkin, ose mea fa'aola e fa'aaogāina le toega o le pomace ma le pa'u mai le sua suamalie ma le gaosiga o compote.Ose pa'u vegan e suitulaga i le pa'u manu, ma avea ma mea e sili ona lelei mo so'o se tasi e fiafia tele i povi lalelei ma fulufulu.O mea na fausia e Frumat ma na faia e Mabel, o se tagata gaosi Italia.E foliga fou, o mea, lea e faʻaigoaina aloaia Apple Skin, na muamua faia i taga i le 2019.

O a mea e fai mai ai le pa'u apu?Ole gaosiga ole sua apu e tu'u ai le pulupulu (e fa'apipi'i i alava cellulose) pe a uma ona sua le apu.O toega mai le gaosiga o le sua apu, e pei o fatu ma pa'u, e liua i le pulupulu, ona fa'afefiloi lea ma solvents organic ma polyurethanes ma fa'apipi'i i le ie e fai ai se ie pei o le pa'u.O le faagasologa e amata i le ave o le otaota o loʻo i ai le paʻu, ogalaau, ma alava o apu, ma faʻamago i latou. O le oloa mago o le a faʻafefiloi ma polyurethane ma faʻapipiʻiina i luga o le cotton toe faʻaaogaina ma le ie polyester. E tusa ai ma le oloa faʻaiʻuga le mamafa ma o le a filifilia le mafiafia.

I le fa'atulagaina, o le "pa'u apu" e tele mea e tutusa ma pa'u manu, ae o lo'o gaosia i se auala e le fa'a-manu ma e iai ni nai fa'amanuiaga e le maua e le pa'u fa'avae.Mo se faʻataʻitaʻiga, o se lagona lelei e latalata i le paʻu moni.

O lo'o fa'aogaina le pa'u apu e fai ai seevae, fusipa'u, meafale, lavalava, fa'ailoga, ma mea fa'aoga. Ma o lo'o taumafai nei e tu'u i totonu oa tatou ato teuteu. Matou te mautinoa e fa'alautele atili i se lumana'i lata mai.

ruida1
ruida

Taimi meli: Iuni-06-2022